Ušetříte čas a budete mít jistotu, že jsou veškeré nároky řádně podány.
Se službou administrativního asistenta navíc získáte přednostní konzultace s našimi odborníky 24/7. Kontrolu, kompletaci a digitalizaci dokumentů týkajících se Vaší škodní události.
Veškeré nároky, které Vám vznikly v příčinné souvislosti s úrazem, zašleme prostřednictvím portálu pojišťovny nebo e-mailem
Jedná se zejména o následující dokumenty a nároky:
O každém administrativním úkonu budete obratem informováni. Digitalizované dokumenty obdržíte v zašifrovaném souboru.
Ušetřete čas a mějte jistotu, že jsou veškeré nároky řádně podány.
Jen za 2.990,- Kč včetně DPH
Odesláním poptávky služby Administrativní asistent se nezavazujete k platbě za službu. Váš případ nejprve bezplatně zkonzultujeme a navrhneme další postup.
Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s Vámi spojíme a upřesníme si další postup.
Vytvořil tým – webovkyzakacku.cz
Powered by WordPress
Kalkulačku pro vás pripravujeme. Pro orientační výpočet a stanovení odškodnění nám prosím zavolejte nebo napište
Odesláním formuláře se k ničemu nezavazujete. Po přijetí dotazu se s Vámi spojíme a upřesníme si další postup.