Poradenství a pomoc s náhradou škody při újmě na zdraví a ztrátě blízké osoby
 

+420 776 260 806

Úraz v prodejně – uklouznutí

V pátek 22.2.2013 jsem byla na nákupu v prodejně obchodního domu v Hořovicích, kde jsem uklouzla na kusu igelitu, který ležel na podlaze. Utrpěla jsem tříštivou zlomeninu pravého ramene. Tuto skutečnost jsem neprodleně oznámila na zákaznické lince, kde mi řekli, abych se, až to bude možné, stavila v předmětné prodejně a sepsala zápis o úrazu. To jsem učinila v pondělí 25.2. Už při sepisování jsem měla velmi nepříjemný pocit, že lžu, přestože jsem s sebou měla očitou svědkyni. Dne 27.3. t.r. jsem obdržela dopis z ředitelství OD, že po vyhodnocení interního šetření došli k závěru, že nenesou odpovědnost.
Proto se na vás obracím s prosbou o pomoc.

Děkuji.
A. Zahradníková

KONZULTACE ZDARMA - volejte 776 260 806 nebo využijte ONLINE CHAT

Odpověď:

Dobrý den Vážená paní Zahradníková. I když z ředitelství OD došli k závěru, že nenesou zodpovědnost za Váš úraz, ráda bych prostudovala sepsaný Záznam o úrazu+výpověď svědka. Po úrazu Vás odvezla rychlá záchranná služba nebo nějaká jiná soukromá osoba? Je zde více rozhodujících faktorů, které musím zhodnotit. Kontaktujte mne prosím nebo zašlete Vaše telefonní číslo a osobně Vám zavolám, abychom se domluvily jak postupovat.

Pěkný den, Lucie Hýblová